!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> fuckingbeautiful -

Älskling! <3

Älskling, min fina och underbara tjej! Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig helt enkelt, jag verkligen älskar dig av hela mitt hjärta och du är det absolut bästa som hänt mig hjärtat. Jag är så glad att det blev vi, du är så underbar och fin på alla sätt du har ett fint hjärta av guld. Du betyder hela världen för mig, du kom till mig som guds finaste ängel och jag fall direkt för dig. Känslan av att bara vara med dig och känns din närhet mot mig gör mig så varm och det bara pirrar i magen och jag mår så bra oc är så lycklig med dig. Jag kommer alltid dinnas för dig vad som en händer, dag in och dag ut. Jag vet att jag inte kan va världens bästa ibland men jag försöker göra så gott jag kan, förlåt för jag kan va värsta idioten och va så misslyckad o taskig mot dig, vill verkligen inte såra/tjafsa/bråk med dig mår så dåligt i hela mig vill bara du ska va lycklig och må bra. Och ennu en gång förlåt för att jag kan va så orolig/svartsjuk ibaland men det är bara för jag e så rädd om dig, vill inte förlora dig. Jag kommer aldrig sluta älska dig! Du är jordens finaste ängel och du är min tjej och ingen annans. Hanna Martina Isabelle Holmberg JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0