!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> fuckingbeautiful -

Fredag 19 April 2013

Tjaaa ! Haha tidigt på morgonen jag är uppe mu 05.53 haha ni kanseke inte är vakna. Men jag gick upp 05.30 faktiskt, ska ju jobba idag. Ska jobba i skolmasalen från 09.00-15.00 på söder. Så äntligen kan jag jobba igen känner mig jättefrisk nu så hoppas jag kan jobba i helgen på hotellet oxå! Äntligen freeedag iaf, tror jag bara ska vara hemma och ta det lugnt om jag ska jobba i helgen. Och älskling kanske kommer på torsdag så längtar as mycket för våran 1 års dag är den 27 april på lördagen där! :D <3 Fan vad tidien gått fort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0