!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> fuckingbeautiful -

Lördag 13 April 2013

Hejhej! Igår fredags åkte jag till älskling, tog 10 i 4 tåget från Bålsta så var i Skövde halv 7, sen drog jag och handlade lite chips och cola typ, sen tog jag bussen till älskling halv 8, så var här typ 10 i 8. När jag kom fram så fick jag god Pizza dom hade köpt så var as gott var typ vrålhungrig. Sen såg vi Let´s Dance med hennes mamma och åt chips och cola och sen kolla vi film typ. Idag så har vi bara hunnit äta frukost och duschat en så länge, vet inte vad vi ska hitta på idag än, men är faktiskt bara glad att få vara här och spendera tiden med min fina tjej! Kanske bir en promenad sen men är sånt skit väder ute tyvärr :/ Faan vad jag längtar tills vi drar utomlands alltså haha komma till värmen och sola o bada! Allt för mig en så länge! Ha de gött kär läsare! :)' '
Jag älskar dig mer en vad ord kan beskrivas! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0