!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> fuckingbeautiful -

Onsdag 24 April 2013

Heej! Idag så ska jag jobba på hotellet så är uppe med tuppen! Ska ta 20 över 7 tåget här ifrån börjar 08.00 och vet ej när jag slutar kan va olika bland 15.00 och ibland 17.00 typ och ibland senare? Igår så var jag bara hemma för hade inget jobb, vi åt Sushi igår så jäkla gott sen pratade jag med älskling i skype och umgicks med familjen. Senare idag när jag kommer hem blir väl bara att sitta vid datan och skypa med älskling och sen kolla tonårsbossen ikväll! På fredag kommer äntligen älsklingen hit efter jag jobbat, faan vad jag längtar! Det är ju 1 r med oss nu på lördag den 27 april så då ska v hitta på något roligt och sen är det ju valborg så hon stannar till onsdag! :D YIPPIE <3 <3 Allt för mig just nu, ha det mina läsare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0