!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> fuckingbeautiful -

Onsdag-Måndag Påskdagarna!

Hejhej bloggen! Nu var det ett tag sen, men har inte orkat blogga bara, har varit för lat! Men hoppas ni forsätter läsa eller hålla utkik efter inlägg, ska faktiskt börja blogga ordentligt igen! I onsdags så åkte jag till älskling till Skövde. Så jag kom dit rätt tidigt runt 13.00 och då var hon så gullig och hade gjort kaffe till mig, sen så åkte vi in till Skara för att handla mat och sånt och sen kom hennes bror Herman och hämtade oss med bil för vi hade så mycket att bära haha, därefter åkte vi till Citygross för att handla ännu mer påskgodis och lite annat och sen till Jula där älskling köpte en as snygg jacka som hennes bror har oxå, jag vill ju oxå ha ! ;) Så vi kom faktiskt hem rätt sent, sen sjöng vi singstar och kollade film och lite sånt. Sen på torsdag var vi bara hemma och tog det lugnt innan min födelsedag, vi gick även powerwalk som jag ska gå varje dag i 3 månader för att få gymkort av mamma i Maj! :D Sen på fredag den 29 Mars så fyllde ju jag år 21, så inte så stort att gratta precis men iaf min födelsedag! Så på kvällen drog vi in till Skövde för vi hade bokat bord vid 19.00 på O´lerys! Åt sjukt god mat, vi åt Ribbs med pommes och bbq sås, fan vad mätt man blev men gott var det! Så var hemma runt 21.00 typ då vi sjöng singstar igen och sen kollade film, så sjukt mysig födelsedag! :) Lördag,Söndag var vi oxå bara hemma och tog de lugnt! :) Och på måndagen så drog vi till hennes Mormor och åt jättegod mat någon köttgryta eller kycklinggryta kommer ej ihåg haha men otroligt j*vla gott asso! Sen jättegod efterätt hennes egna hemmagjorda vinbärskräm, vi åkte dit jag,älskling, hennes mamma och hennes bror så vi hade jätte trevligt! :) Hade iaf otroligt underbara och fantastiskt värdefulla dagar hos min flickvän så otroligt mysigt! <3 Lite bilder ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0