!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> fuckingbeautiful -

Torsdag 18 April 2013

HÖST / VÅR ?! Ja, man kan ju undra haha, känns verkligen som ett riktigt sverige väder och verkligen höst. Vill inte alls gå ut när det är sånt här regnigt och grått väder ute, USH säger jag bara nu vill jag ha sommar! Vaaknade runt 10.15 idag så gick upp och åt frukost och pratade med älskling i telefonen, idag händer väl inte så mycket ska ha en slapp dag och bara kolla film och sitta vid datan tror jag för det är så tråkigt väder. Har ju även haft feber oxå så inte mått så bra men nu börjar jag bli frisk! Så ska förmodligen jobba imorrn och i helgen! :) Snart är det äntligen freeedag iaf sköönt! Ha de bra kära läsare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0