!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> fuckingbeautiful -

Hemma!

Tja! Kom nyss hem, kuratorn ringde så blev spontant att jag drog dit och pratade en timme, var as skönt! För har ju ringt och spelat in meddelande några gånger om att jag behöve en tidatt prata så hon ringde upp mig idag vid halv 3, så pratade från 15.00-16.00 så det var bra. Min kurator är verkligen duktig o bra, så otroligt skönt att gå och prata med en sån, men alla tycker väl olika men för mig känns det skönt att ha någon som är utbildad att prata med, det behövs verkligen! Så har även bokat in en ny tid i April! Mötte även på lill-carro påväg mot bussen så det var kul att se henne ett tag och hälsa, hon är verkligen en otroligt snäll vän! :) Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0