!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> fuckingbeautiful -

27 April Min & Älsklings 1 års-dag!

Älskling kom till mig denna helg och stannade till tisdagen efter det! Under vår 1års-dag så hade vi otroligt mysigt vi umgicks mest och myste och kollade film, samt badade vi skumbad med tända ljus och varsin champagne glas till, UNDERBART! Sen under valborg så gick vi ner till brasan här och sånt men var inget kul alls, så vi drog och käkade på Kina Restaurangen Winner Garden i Bålsta, så otrolig mysig restaurang och åt även jättegod mat! Vi åt 4 små rätter kallas det, ja ni hör ju hur det låter 4 olika rätter ett ställe på tallriken med kyckling och varma grönsaker, sen ett med biff och bambiskott och sen friterade räkor och friterad fläskfilé! MUMS och så tog vi en varsin stor öl till asgod deras egna öl från Kina! Kommer ej ihåg namnet men men god var den! :D Älskling har bilderna på ölen och maten, jag har tyvärr inte det! Sen var vi även och besökte min vän Carro oxå hennes lillasyster skulle ha middag typ så var där ett tag och hade skoj! Här är lite bilder annars från badet och sånt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0