!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> fuckingbeautiful -

Just nu!

Nu sitter jag och skypar med älsklingen och har nyss prövat kläderna inför mammas och pappas bröllop så visade pappa nyss eftersom jag och mamma var och köpte, och mamma ska ha en jätte söt klänning på sig! Dom ska ju gifta sig på Skansen så blir inte som ett vanligt klassigt bröllop i kyrkan utan lite mer personligt och speciellt på Skansen liksom så dom ska ha annourlunda klädsel på sig och inte vanlig brölloppsklänning liksom! Så snart ska jag väl se halv åtta hos mig på 4:an om en halvtimme och sen hotellräddaren, rätt intressant och kul program. Man fattar egentligen inte vad det finns för folk som äger hotell och inte äns kan fixa eller städa ordentligt så dom får gäster då får dom nästan skylla sig själva haha! Så klockan 20.00 på 3an! :) Lite bilder från idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0