!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> fuckingbeautiful -

Onsdag 22 Maj 2013

Hejhej! Inte bloggat på ett tag nu, ingen ork haha, bloggar när jag känner fört! Dom senaste dagarna har jag varit hos älsklingen, åkte dit förra onsdagen och stannade till måndagen denna vecka. Vi tog det mest lugnt och kollade på en film som hette The Bourne (stavning?). Den var iaf as bra och spännande tipsar er att se den om ni inte sätt den filmen! Rekomenderas stort. Sen på Lördagen var vi på badhuset i Skövde Arena och plaska runt och åkte vatten rutchelbanor (stavning?). Hade jätte mysigt och roligt där faktiskt och blev en massa kyssar i vattnet ;) Hehe. Senare på kvällen så kollade vi Eurvision song kontest med hennes granne och barn, Danmark vann ju och dem var jättebra faktiskt! Sen på Söndagen dagen innan jag skulle åka hem så åkte vi till Skara och jag bjöd älskling på pizza haha fyfan vad mätta vi var iaf haha och sen så köpte jag lite godis till kvällen :P Och idag så har jag bara varit hemma och sen på eftermiddagen åkte jag oc mamma och handlade kläder till brölloppet, mamma och pappa ska ju gifta sig på Skansen den 15e Juni så det blir spännande! :D Allt för mig just nu! Föresten älskling när du läser detta så ska du veta att jag alltid kommer älska dig oavsett vad, det finns bara du för mg ska d veta ingen annan tack för du finns min fina skatt! <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0