!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> fuckingbeautiful -

Onsdag 8 Maj 2013!

Hejhej! Nu får det bli skärpning nu ska jag börja blogga oftare haha! Idag har jag iaf tagit det mest lugnt, städade lite på morgonen sen har jag pratat med älskling i telle lite och sånt och sen har jag typ solat hela förmiddagen som jag gjorde igår oxå! Har faktiskt fått lite färg :p Sen vid halv 2 kom mormor och hennes man hit så vi lagade mat, det blev grillat as gott och sen tog ett glas vin till maten ;) Sen har vi spelat kubb och lite kort och så, men pappa,brorsan och mormors man Inge drog iväg vid 17.00 för dom skulle åka iväg till Globen för att se Hockey Sverige-Norge lyckostarna hade oxå velat sett det ju! :p Aja nu sitter jag här vid köksbordet och bloggar och ska väl snart ta en cigg hehe :p Inte så mycket mer att säga idag, kommer mer imorrn! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0