!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> fuckingbeautiful -

Torsdag 23 Maj 2013

Hejhej! Idag så började jag min praktik på Dalängen (dementboende för äldre). Det var faktiskt rätt okej, men gjorde dock inte så mycket det enda jag gjorde va typ att lägga pussel med dem och hjälpte den på toaletten och pratade och fikade m.m. Började ju klockan 13.00 och slutade nu vid 21.00 lite jobbig och sen tid, men imorrn börjar jag ju 07.00 och slutar 15.30 jobbigt med tidigt på morgonen men skönt att sluta tidigt på en fredag iaf ;) Tack Johanna för tipset att du jobbat där och trivdes för personalen var verkligen trevliga och snälla! :) Jag & min kära vän Johanna för ca 1 år sen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0